תפריט
העגלה שלך

מבשם אויר מעוצב 80007444

מבשם אויר מעוצב 80007444
מבשם אויר מעוצב 80007444
הנחה 45%
מבשם אויר מעוצב 80007444
מבשם אויר מעוצב 80007444
מבשם אויר מעוצב 80007444
אפשרות עד 12 תשלומים ללא ריבית
אפשרות לאיסוף עצמי מהמרכז הלוגיסטי
להרכבה עצמית קלה
ט.ל.ח
  • מודל: מבשם אויר מעוצב 80007444
₪359.00
₪650.00

שתפו את המוצר

אהבתם את המוצר שתפו עם חברים

ניחוחות, צלילים וצבעים – ככה יוצרים אווירה מושלמת!

קרה לכם שנכנסתם למקום בו הריח החזיר אתכם אחורה בזמן היישר לילדות? זה בגלל שחוש הריח משפיע על הרגש וכל ניחוח גורם לנו לתגובה רגשית מיידית.
במבשם האוויר יש הכל - עיצוב קומפקטי המוסיף אלמנט עיצובי מרשים לכל חדר בבית, ניחוחות שירגיעו את הנפש וישפרו את מצב הרוח.

והדובדבן שבקצפת - סאונד מרגיע או מרומם אשר ישלים את החוויה. 


  • ערפל ריחני המתפזר בחדר באמצעות טכנולוגיה חדשנית
    טכנולוגיית ULTRASONIC המשתמשת בתדר גבוה, הופכת את השמנים הארומטיים והמים לערפל המתפזר לאוויר בצורה אחידה ונעימה.
  • הארומה מכתיבה את האווירה, תבחרו את הניחוח שיעניק לכם את ההרגשה שאתם הכי רוצים
    תבחרו את הניחוח המתאים לכם, את ההרגשה אותה אתם רוצים להשיג ותיהנו מאווירה המותאמת במיוחד בשבילכם. בחדר השינה כדאי להשתמש בשמנים עם ניחוח מלא שלווה, באזור האירוח ארומה מרגיעה ומזמינה ובחלל העבודה או במשרד ניחוחות ממריצים יהיו הבחירה הטובה ביותר בשבילכם!
  • שלושה חושים מתמזגים לחוויה אחת 
    מבשם האוויר כולל תאורה צבעונית מתחלפת המציגה את הצבעים בזוהר עדין וסאונד מרגיע או מרומם כדי להשקיט את המחשבות או להקפיץ את האנרגיות.
    השילוב של הריחות המרגיעים עם הצבעים המתאימים והסאונד המושלם יעביר את ההרגשה אשר אתם משתוקקים לה בכל רגע נתון. 
  • יוצרים חוויה מרגיעה בזמן המתאים לכם
    מבשם האוויר דגם BALANCE בעל פעילות מתמשכת של עד 7 שעות רצופות או 14 שעות לסירוגין.
  • עוד פרטים חשובים:
    • מבשם האוויר בעל יכולת כיבוי אוטומטי כך שכשהמאגר ריק, היחידה תיכבה אוטומטית.
    • אם האוויר בחדר יבש, המבשם יקל על התחושה היבשה באמצעות הפצת לחות מרגיעה ונעימה.
    • כולל שלט אלחוטי איתו ניתן לשלוט על הסאונד, התאורה והניחוח.
    • תכולת המיכל - 150 מ"ל
    • לא כולל שמנים

עולם הכיסאות המעוצבים מתחדש

עולם הכיסאות המעוצבים מתחדש : המבורגר ברוס דיזיין מציגים את הקולקציה החדשה של ריהוט מעוצב ממיטב המעצבים בעולם. לאחר מחקר שוק מעמיק ולאחר ביקור בתערוכות בינלאומיות אשר בהם מופיעות כל החברות הנחשבות והמובילות בענף הריהוט המעוצב מכל רחבי העולם , לאחר למידת הנושא וסקירת השוק ובחינת העיצובים החדשים והיצרנים השונים שהופיעו בתערוכות, נעשו שיעורי הבית והמבורגר ברוס דיזיין החליטו על הקולקציה החדשה כאשר הקפדנו בראש וראשונה שמעבר לעיצובים היפים הריהוט המעוצב יהיה גם נוח. בוצעו הזמנות והנה ברוך השם אנחנו יכולים לבשר לשוק הישראלי שהגיעו הדוגמאות חדשות של כסאות מעוצבים חלקם מפלסטיק או עץ וכמובן בשילובים של מתכת פלסטיק ועץ כסאות המתאימים לבית לגן ולמשרד. כחלק מהקולקציה החדשה הבאנו גם קן מיוחד של כסאות בר מעוצבים בגבהים שונים , וכמובן לא שכחנו גם את הילדים הקטנים וגם להם הבאנו ריהוט מעוצב יוקרתי , ניתן גם במקרים מסוימים להתאים את הריהוט מועצב יוקרתי, אישית ללקוח לפי מידות מיוחדות . המבורגר ברוס דיזיין לא רק מוכרים ריהוט מעוצב אנחנו גם מאפשרים לאסוף את הריהוט באיסוף עצמי ואפשר כמובן לקבל משלוח עד לבית הלקוח . המבורגר ברוס דיזיין הינו עסק משפחתי הקיים משנת 1942 כיום כבר עובדים בהמבורגר ברוס דיזיין הדור השלישי המובילים את העסק עם מיטב החידושים והטכנולוגיה בתחום הריהוט והכיסאות המעוצבים בקווים העכשוויים המעוצבים ובמחירים ללא תחרות המבורגר ברוס דיזיין חורטים על דגלם איכות עיצוב ומחיר ללא תחרות. המבורגר ברוס דיזיין מביאים לכם ליין גדול של כיסאות מעוצבים אנחנו תמיד עם יד על הדופק ודואגים להיות הראשונים בתחום הכיסאות המעוצבים. אחד התחומים הייחודיים של המבורגר ברוס דיזיין הוא תחום הכיסאות האורתופדיים המעוצבים לתמיכה נכונה ונוחות מרבית שנועדו לאנשים היושבים הרבה שעות או סובלים מבעיות גב גם כאן אנחנו מייצגים את אחת החברות הטובות בעולם על כיסאות אלו ישנה אחריות מלאה חמש שנים . המבורגר ברוס דיזיין מחכים לכם, והצוות המקצועי ישמח לעמוד לשירותיכם ולתת לכם יעוץ מקצועי ולהתאים לכם את הכיסאות המעוצבים המתאימים לכם אישית